Sunday, June 21, 2009

apa itu amardisme...

amardisme adalah salah satu idealogi yg baru aku cuba perkenalkan...hehehe...jgn salah ertikan tentang idealogi yg baru bercambah ini..idealogi ini xde kaitan dgn komunisme, patriotisme atau mana2 idealogi yg korg penah dengar sebelum ni...asalnya aku pun xtau idealogi ini wujud atau pun tidak...cuma ada sesetengah perkara atau pengalaman aku yg aku rasa ada kaitan dengan idealogi ini....namun apa yg penting sekali, demi nama Allah yg Maha Pengasih lg Maha Penyayang aku memohon agar akidah aku dan para pembaca tidak terpesong dgn buah fikiran yang sama2 kita boleh kongsikan ini...sesungguhnya aku masih hamba Mu yang dahagakan ilmu yg mampu mematangkan fikiran dan jiwaku...

amardisme adalah satu terma yg kata dasar nya ialah AMARD ( A Method for Accessing into Related Dimensions). byk kajian yg dilakukan oleh para ilmuwan Islam dan Non-Islam tentang wujudnya dimensi yg lain selain dimensi yg kita hidup ini. apa yg menjadi persoalannya ialah, wujudkah "jambatan" untuk ke dimensi lain itu? atau bagaimanakah cara untuk kita berhubung dgn mankhluk yang wujud di dalam dimensi tersebut.

berikut adalah salah satu pautan yang menarik untuk kita berkongsi bersama tentang dimensi yg lain dinamakan beliau sebagai Matrix ( http://mistisfiles.blogspot.com/2009/06/matrix-di-dalam-matrix.html ).

namun sejauh manakah kebenarannya....sama2 kita renungi nya...

No comments:

Post a Comment