Monday, July 6, 2009

PLK....

salam...

akhirnya aku berjaya menyambung kembali pembelajaran aku di UiTM Shah Alam. aku mengambil keputusan untuk mangambil sarjana muda dalam jurusan perakaunan. semalam merupakan kelas pertama aku. memang penat sangat. kelas pukul 6.30pm dan habis pukul 9.30pm. nasib baik lecturer En Ahmad Shameer pandai buat humor. so, xdela busan sgt. subjek MAF420 atau costing nih macam susah gak. nk cr buku teks pun harga dalam RM149. bleh tahan gak harga tuh.

untuk sem ni aku amik 4 subjek. maknanya aku kena berulang alik ke uitm tuh 4 kali seminggu. hari selasa jer xde kelas. hari sabtu dan ahad mmg free ar. mungkin nih la cabaran untuk student Out Campus cam aku ni. penat tuh memang penat ar.

kalo aku berjaya ikut semua jadual silibus yang diberi, aku boleh tamatkan pengajian dalam tempoh 3 hingga 4 tahun. umur aku time tu mungkin 29 tahun. harap2 aku berjaya habiskan dengan jayanya.

my new life begin at 30...

Insya Allah...

2 comments: